torsdag 30 juni 2011

EN VECKA SENARE

Efter en vecka i Finland är vi nu tillbaka i Budapest för att vila ut. Det är tungt att ha semester. Krokodil har skrattat så hon storknat sedan vi kom hem, Yngve kom hem för en timme sedan och verkar vara deppad över att vara tillbaka. Kan det finnas för bra hundskötare? Varsågoda, här är en drös bilder.

Hos svärfar. Myggen fick oss att svänga om efter en minut

Wolfi, vår kära Wolfi


Sedan blev det midsommarbröllop. Bruden slängde buketten på mig mest hela kvällen.

Vi delade upp vår tid jämlikt mellan alla våra föräldrar. Därför blev det två nätter hos min far. Nej, detta är inte min far, utan deras hund. Söta Pico.

Hos moffa fick krokis gunga

Medan mor och far solar får barnet göra situps. Här på stranden i Kalax

må-ons spenderaders på sjukhus och däremellan såg jag ut som en robot

3 stränder hann vi med under våra 7 dagar i Österbotten. Ljuvliga timmar i solen

Dopp som jag redan längtar efter


Hon kunde inte få nog av mommos korg med leksaker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar