söndag 22 maj 2011

INTE DENNA GÅNG

Jag gillar att packa och ser alltid fram emot att resa, särskilt att flyga. Att åka hem till Vasa/Österbotten/Finland har alltid varit kul då man varit borta en stund. Inte denna gång (visst ska det bli underbart att se familj,släkt och vänner MEN). Jag drar mig för att packa och blir ledsen då vi måste åka, även om det förhoppningsvis bara är för några veckor. Jag vill få pli på lederna och snabbt kunna återförena vår lilla familj igen. 8 av våra 12 år har varit distansförhållande och det senaste året var vi största delen ifrån varandra, nu känner jag att det får räcka.

2 kommentarer:

  1. Bra beslut. Det e roligare att va tillsammans sen när du e frisk. Blir nog bra ska du se.

    SvaraRadera
  2. Allt blir bara bra. Snart är jag frisk och då ska försöka komma ihåg att uppskatta mitt liv.

    SvaraRadera