söndag 15 maj 2011

HON RÄDDAR MIN DAG

2 kommentarer:

  1. Hej Leila! oj vad du växer, o du blir bara sötare o sötare. Saknar dej1
    Din fot såg inte bra ut henna.Förstår att det är sjukt. ser lite ut som knölros ( kyhmyruusu, erythema nodosum).Beror oftast på ngn bakomliggande infektion, virus el bakt.hoppas det lugnar ner sig , spontanbrukar det lugna sig på några v, kortisonbeh kan bli aktuell.Tycker synd om dej.Mina fötter såg nästan likadana ut när vi bodde i borgå 3 tr upp utan hiss var en plåga.Om d blir värre måste du gå till läkare o få lite lab prover iaf.
    Kramar till er alla!Fammo

    SvaraRadera
  2. Gerd: Knölros kan det vara även om din son här gav mig diagnosen "mycket låg smärtgräns". Jo, sjukt är det och nu ser det ut att vara på båda fötterna. Även handlederna är sjuka och stundvis knän och armbågar. Trappor är värst och då man är tvungen att rasta hunden och handla så känner man sig som en påkörd snigel. Febern är inte med mig idag så jag tror jag än en gång avvaktar med läkarbesöket. Kanske jag helt enkelt väntar tills jag är på finsk mark. Stora kramar till dig Fammo! Vi ses om några veckor

    SvaraRadera